Wednesday, July 21, 2010

My favourite Nasi Lemak

I have a dirty little secret..

It's my favourite nasi lemak place. I never tell anyone about it because I know its good and I don't want to see people I know there when I go there to eat.

Jahat tak? I am so selfish I know. But I have come to my senses..good things should be shared.

So here it is..

Yum Yum

This is the stall and the makcik is there..hehe

The paru paru cili padi is to die for

Where is it?

It's in Giant Shah Alam, one of the stalls there. Mak Cik ala muka muka mamak skit jaga.

Me and Kak Intan Azliana used to go here every friday for our outings.

Hehe..

Alamak terliur la bila pikir balik..

Hehe

8 comments:

  1. heheh.. idza baru aritu akak pi makan situ ngn husband.. mmg tetap sedap mcm dulu.. !! miss you..

    ReplyDelete
  2. sedap ye? jauh sangat lah nak try, unless ada matter in shah alam, boleh lah pergi. wanna know where my fave nasi lemak is? ;)

    ReplyDelete
  3. dia ada pagi je ke Idza... if the whole day boleh i singgah b4 pergi kelas..heheh

    ReplyDelete
  4. kak intan : mesti ingatkan kak intan kalau makan sini..

    Izyan: hehe..please tell!!!

    Far: Sampai petang pon ade, tp by lunchtime maybe dah abis kot

    ReplyDelete
  5. ler kat situ ker...dekat ngan opis...klu dtg, roger aku erk...hihi..:)

    ReplyDelete
  6. hehehe my fave nasi lemak so far is at Naan Corner at Jalan Kolam Ayer Lama, Ampang. dekat2 SPCA tu. ada a row of gerai, salah satu gerai tu Nasi Lemak Boss. sedap! i xtau la siang bukak ke x coz i pergi malam je tapi around 9ish dah sikit lauk. try lah if you're nearby. ;)

    ReplyDelete
  7. izyan: Hehe, thanks..aku mmg obses dgn cari cari makan yg best heheh..

    ReplyDelete