Wednesday, July 8, 2009

Slowly but surely

I am picking up the pieces..

My previous post is referred and I have taken whatever was written there to heart..tapi sayangla..if only things can be perfect..sigh

Did i tell you guys how much I love my job?

I'm sick..I really am..but itulah.. sgt suka kerje yang dilakukan skrang..kalau nak dibandingkan dengan firm sengal kat JB tuh..fuhh! Sampai sekarang rasa nak tarik-tarik rambut ex-boss yg tak professional..patutla firm tak berapa berkembang..go figure..reti?

And td tgk anak micheal jackson berucap selama 20 saat..sedihla pulak..membayangkan diri sendiri kehilangan ibu atau bapa..tak mahulah..nauzubillah..sungguh gelapla dunia ini..

Masih addicted dgn bershopping secara online..dah bermacam-macam benda dibeli..I need to stop..i know..tapi tak mahulah..its my poison..after one whole day kat ofis..rindukan anak..rindukan suami..apa lagi yang boleh melegakan kalau tak shopping..? *grin*

congrats abg wan n kak lina atas kelahiran anak perempuan mereka..congrats hazri and wife for the birth of your daughter..

Welcome to the club!!!

Slowly but surely..habislah semua cebisan hati ni saya kutip balik..

Cehh..penatlah tahu?


2 comments:

  1. Thanks, idza... we feel so welcomed (",)

    ReplyDelete
  2. tenkiu dear... baru arini sempat nk reply comment nih... anyway, really appreciate that...

    ReplyDelete